Майстер – клас із хімії

0
111

На початку червня разом із колегами-вчителями хімії М.Андрусик (Демнянська ЗОШ), О.Коник. та О.Ленців (Миколаївська ЗОШ №1), В.Марків (Гірської ЗОШ) я побувала на майстер-класі у Рудниківській школі, який провела педагог вищої категорії, старший вчитель Мар’яна Лукомська.

Керівник цього майстер-класу наголосила, що сучасний вчитель повинен не тільки бездоганно володіти змістом навчальної програми, методами, засобами і технологіями навчання, демократичним стилем спілкування з учнями, але й прагнути створити власну школу своєї педагогічної майстерності. Отож, зі своїми здобутками у цьому вона щедро поділилася з нами – колегами по роботі.

Ми протягом трьох днів працювали в кабінеті інформатики. Варто зауважити, що атмосфера була невимушеною, щирою, а саме навчання відбувалося за чітко визначеним планом, заздалегідь складеним керівником. Першого ж дня роботи кожен отримав програмку – листівку «Хімія. Майстер-клас» з навчальним планом (за кредитно-модульною системою) курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії, атестованих у 2007 році, а також «Пам’ятку учасникам майстер-класу», де на десяти сторінках викладено педагогічні технології, класифікації методів навчання, форму, прийоми навчання, самоаналіз для вчителя, рекомендації щодо приготування уроку, «Урок очима дітей» (анкета), складена таблиця «Причини невдалого уроку», а також план-конспект уроку. Кожен під час невимушеної бесіди подав опис свого педагогічного досвіду. На закінчення першого дня ми повинні були подати презентацію власного педагогічного досвіду в електронному вигляді, а також поділитися своєю методикою проведення позакласних заходів. Другого навчального дня вчителі ділилися досвідом проведення підсумкових уроків по окремих вибраних темах, адже від якості їх проведення залежить систематизація знань, умінь і навичок учнів. Були запропоновані осібні рекомендації щодо проектування уроків з використанням новітніх технологій. Останній день майстер-класу розпочався із зустрічі з психологом Рудниківської ЗОШ Ольгою Кончаківською. Вона провела лекцію-бесіду «Гіперактивна дитина». Розповіла, як можна відрізнити таких дітей з-поміж учнів школи, ознайомила з методами їх навчання, виховання та індивідуального підходу. Кожному вчителю подарувала «Пам’ятки-заповіді для педагогів, мам і тат».

Результатом такого тренінгу є створені презентації досвіду учасників майстер-класу, розроблені узагальнюючі уроки у різних класах з використанням імітаційних ігор. А на закріплення знань розробили тести до поданих тем. Та найголовніше, чого ми навчилися, – це з хорошим настроєм працювати поза межами своєї школи і, ясна річ, збагатили свій педагогічний досвід.

Тепла розмова, щира бесіда, насичена праця принесли свої результати. Вся запланована робота виконана в повному обсязі. Необхідні матеріали зібрані, укомплектовані. Таким чином, кожен учасник майстер-класу поповнив свої робочі папки, оновив матеріали, поділився досвідом, глибше освоїв комп’ютерні технології, а найголовне – ці три дні насправді були для нас цікавими, наповненими творчою роботою і пролетіли, як одна мить, що запам’ятається на все життя.

І. Федас,

учитель хімії

Миколаївської ЗОШ №2.

Leave a Reply

Be the First to Comment!

avatar
wpDiscuz