Габаритные авто Советы Горожан Спецтехника и установки

Причіпний трал. Види та особливості

У наш час таку техніку, як трал причіпний використовують при транспортуванні вантажу з нестандартними габаритами або надважкого вантажу. Якщо вас цікавить можливість купити трал або взяти його в оренду, то спочатку варто ознайомитися з типами сучасних тралів на ринку продажів.

Під тралом мається на увазі спеціальна техніка, за допомогою якої перевозять несамохідну техніку та різні вантажі. Такі причепи в Україні, створені на заводі ВАРЗ, бувають найрізноманітнішими, тому їх необхідно вивчити якомога докладніше.

Зазвичай трал причіп може мати різний рівень вантажопідйомності, виходячи з якого всі трали поділяються на 4 категорії: легкі, середні, важкі та надважкі трали.

Легкий вид причепа є двовісний, він здатний вмістити не більше 25 т і оснащений пневматичною підвіскою. Найчастіше такий трал низькорамний використовують, щоб перевозити бурові установки, екскаватори та бульдозери. Середній причіп трал вміщує у собі вдвічі більше вантажу, тому може транспортувати важку будівельну техніку. Він буває трьох-і чотирихосний, його оснащують різними типами підвісок.

Причіп трал важковоз має вантажопідйомність як мінімум до 100 т. Залежно від виробника та моделі це значення може досягати 150 т. Така причіпна техніка формується за модульним принципом. Саме тому їх сфера застосування: суднобудування, нафтова галузь та будівництво. Надважкий трал купити можна теж для цих галузей, ось тільки його вантажопідйомність майже в 2 рази більша, ніж у звичайного ваговоза.

Рівень вантажної платформи також має певний вплив на класифікацію напівпричепів, тому вони можуть бути високорамними, низькорамними та зі зниженою платформою. До перших відноситься напівпричіп трал, у якого вантажний майданчик знаходиться  від землі більш ніж на 1 м. До низькорамних відносяться причепи, висота платформи у яких знаходиться в діапазоні від 85 до 95 см. У тралу із заниженою платформою це значення становить 40-70 см.

На тралах ставлять різні типи підвісок. Наприклад, у низькорамного причепа може бути пневматична або ресорно-балансирна підвіска, а на важковозах і високорамних тралах ставлять або ресорно-балансирну, або просто балансирну підвіску. Причепи із заниженим майданчиком комплектують пневматичними підвісками. Бувають ще моделі з гідравлічною підвіскою, але це стосується лише надважких тралів.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Back To Top